.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

 

داشتن رابطه عشقی با شریک زندگی یکی از بهترین شیوه های رهایی از استرس است . در شرایط پر اضطراب زندگی های امروزی داشتن رابطه زناشویی به صورت منظم توصیه می شود. رابطه جنسی با ایجاد تعادل در عملکرد مغز و تقویت توانایی فیزیکی بدن قدرت بدن را در برابر دفع استرس بالا می برد و به طبع با توقف این رابطه فرد در این شرایط ضعیف تر خواهد بود.

 

مطالعات گسترده و دقیق نشان می دهد که رابطه جنسی باعث افزایش اعتماد به نفس شده و فرد را به حس خوبی در رابطه با خودش می رساند. در طول زمان انزال، تستوسترون، استروژن و پرولاکتین به سرعت منتشرمی شود که تمام آنها حس مثبت اندیشی را در فرد ایجاد می کن

 

یکی از اصلی ترین عوارض توقف رابطه جنسی برای زنان و مردان ایجاد ضعف در قلب است. از آنجایی که رابطه جنسی یک فعالیت جسمی مفید تلقی می شود قلب بدین وسیله به نوعی ورزش می کند .

 

با توقف رابطه زناشویی بدن در برابر میکروب ها ضعیف تر خواهد بود و سریعتر بیماری را به خود راه خواهد داد به خصوص ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا . محققان دانشگاه "ویل بیر" در پنسیلوانیا دریافتند که افرادی که هفته ای 2 مرتبه رابطه زناشویی دارند بدن مقاوم تری در برابر ویروس ها خواهند داشت. 

 

بعد از نزدیکی عفونت های دستگاه ادراری فرصت این را دارند که با وارد شدن به مجرای دفع از بدن خارج شوند اما با توقف این رابطه امکان دفع عفونت ها بسیار کمتر خواهد شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , سلامت , ,
:: برچسب‌ها: مسواک , سلامت دندان , خمیر دندان , دندان , پزشک دهان و دندان , مسواک برقی , مشکلات , روابط , سکس , جنسیتی , زن و شوهر , ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ای نت سان
ت : شنبه 8 / 11 / 1398
.

 

همیشه باید #آرایش روزانه ، روغن و باکتری ها را بشویید. قبل از #خواب، باید پوست را تمیز کنید وسرم ضد #پیری زیر نرم کننده بزنید.

استفاده از محصولات ضد پیری جلوگیری از چروک دور چشم

استفاده از #کرم دور #چشم با کیفیت و مرغوب

 

#غذاهایی را بخورید که غنی از آنتی اکسیدان ها هستند :با به حداقل رساندن آسیب سلولی، آن ها با پیری مبارزه می کنند، به علاوه آن ها در فیبربالا، در چربی اشباع شده کم و منبع خوب از ویتامین هستند. سبزیجات، میوه ها، هر چیزی حاوی امگا 3. آجیل / دانه ها را مصرف کنید.

 

 

برای جلوگیری از #چروک_دور_چشم مقدار زیادی آب بنوشید :

 

به محض اینکه بیدار شدید یک لیوان #آب بنوشید.

وقتی شب ها می خوابید ، آب را کنار تخت خواب خود بگذارید.

در محل کار ، آب را روی میز کار خود نگاه دارید.

 

 

یک یادداشت روی کامپیوترتان بگذارید تا به شما یاد آوری کند آب بنوشید.

یک بطری آب را در کیف همراه خود حمل کنید.

قبل و بعد از ورزش آب بنوشید. اگر بیش از 60 دقیقه ورزش کنید، یک نوشیدنی ورزشی را در نظر بگیرید

 

 

محافظت در برابر نور #خورشید برای جلوگیری از #چروک دور چشم :

 

حفاظت از پوست در برابر نور خورشید بهترین راه برای جلوگیری از پیر شدن پوست است. باید در هر روز از سال از کرم ضد #آفتاب استفاده کنید، نه فقط زمانی که آفتابی باشد 

 

خواب زمانی است که بدن آسیب روزانه را بازسازی می کند و تعلیق این فرآیند باعث کاهش سرعت جابجایی سلول ها و دخالت در جریان مناسب خون به پوست می شود که رنگ را زرد می کند. " کمبود خواب می تواند تمام شرایط پوستی از جمله آکنه، اگزما و پسوریازیس را بدتر کند.

پس به اندازه کافی بخوابید و زیاده روی نکنید .

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , سلامت , ,
:: برچسب‌ها: چروک چشم , چشم , چروک , رفع , سلامت , مسواک , سلامت دندان , خمیر دندان , دندان , پزشک دهان و دندان , مسواک برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ای نت سان
ت : سه شنبه 6 / 11 / 1398
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی